We confirm our dressedbytiffanystrent trustpilot account

Tyffanys maakt gebruik van cookies.

Om u beter van dienst te kunnen zijn maakt Tiffanys Trent gebruik van cookies. Als u onze site blijft gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Privacy Policy pagina

Retours & Ruilen

Retours & Ruilen

ZICHTTERMIJN

Vanaf het moment dat u uw bestelling thuisbezorgd krijgt, heeft u 14 dagen bedenktijd. Wanneer u niet tevreden bent over een artikel, kunt u het binnen deze zichttermijn retour sturen. Dit kan via de post of in één van onze winkels.

ARTIKELEN RUILEN

Een artikel ruilen kan enkel voor een andere maat of kleur. Dit kunt u best doen in één van onze winkels, het voordeel is dat u nu meteen ziet of het artikel nu wel de juiste maat/kleur heeft. Wij raden u aan contact op te nemen met de betreffende winkel om de gewenste maat/kleur te voorzien. 

ARTIKELEN RETOURNEREN

Om een artikel te retourneren, moet u altijd het retourformulier correct invullen, dit zit bijgevoegd in uw pakket.
Wanneer u het pakket heeft ontvangen, heeft u zeven werkdagen (dit mag evenwel niet de tijdspanne van 14 dagen na ontvangst overschrijden: 7 dagen bedenktijd+ 7 dagen tijd om te retourneren) de tijd om het artikel aan ons terug te sturen.* De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 bereikbaar. In het weekend is de klantenservice telefonisch niet bereikbaar. Wel kunt u altijd een mail sturen naar webshop@tiffanys.be.

RETOURNEREN IN DE WINKEL: In de winkel wordt geen terugbetaling voorzien van het online aangekochte stuk. Dit volgt dezelfde weg zoals een kledingstuk dat geretourneerd wordt naar onderstaand retouradres. U zal worden terugbetaald op dezelfde rekening als waarop de online aankoop bij Tiffanys gebeurd is. Heeft u vragen hieromtrent, kan u steeds een mail sturen naar webshop@tiffanys.be

Bij acties zoals 2+1 of koppelverkoop, zal de korting verrekend worden bij retour. De korting wordt toegekend aan het artikel met de laagste prijs. Bij retour van één item bij een koppelverkoop geldt de korting niet en wordt deze verrekend. Neem gerust contact op indien u een vraag heeft hieromtrent bij het plaatsen van een bestelling tijdens deze acties.

BINNEN 5 DAGEN UW GELD TERUG

Na ontvangst van uw retour in goede orde, ontvangt u binnen 5 dagen het aankoopbedrag van uw retour terug op uw rekening (verzendkosten worden niet vergoed). Terugbetaling vindt automatisch plaatst op het rekeningnummer / creditcard waarmee de originele betaling is gedaan.

RETOUR STUREN

Indien u een artikel wilt retourneren, dient u de volgende punten aan te houden:
Bekijk ook de FAQ aan welke voorwaarden uw kledingstuk moet voldoen.

RETOURADRES

TIFFANYS
INDUSTRIEPARK-WEST 66
9100 Sint-Niklaas

BELANGRIJK!

Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als deze voldoen aanalle onderstaande voorwaarden:

  1. De zending dient voldoende gefrankeerd te zijn én van een geldig ordernummer voorzien te zijn. Wij raden u aan om uw retour altijd als postpakket te versturen.
  2. Het artikel dient/de artikelen dienen in originele verpakking retour te worden gestuurd. De verpakking dient compleet en onbeschadigd te zijn.
  3. Het artikel dient/de artikelen dienen onbeschadigd, ongewassen,ongedragen te zijn en geen gebruikssporen te vertonen.
  4. Het artikel/de artikelen dienen voorzien te zijn met het origineel etiket met specifiek beveiligingslabel.

Wij crediteren geen beschadigde en/of gebruikte artikelen. Een retourzending zonder ordernummer en/of waar geen toereikende portokosten voor is voldaan, wordt niet door ons in ontvangst genomen en gaat per omgaande retour naar afzender. Eventuele kosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.

Artikelen die gebruikt en/of beschadigd zijn, of waarvan de verpakking/beveiligingsetiket beschadigd is of ontbreekt, worden eveneens niet geaccepteerd en gaan direct retour naar de afzender. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender. 
 
Indien uw bestelling beschadigd is bezorgd, verzoeken we u dit z.s.m, doch uiterlijk binnen 48 uur aan de klantenservice te melden. 

KOSTEN RETOURZENDING

De kosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening, en worden derhalve niet door TIffanys vergoed. Indien u uw pakket in één van onze winkels aflevert binnen de 14 kalenderdagen, hoeft u geen kosten te betalen.
Wij raden aan om uw retour als pakket via B-Post te verzenden. Dan ontvangt u namelijk een verzendbewijs en is uw pakket altijd traceerbaar via track & trace. Indien u kiest voor een andere vervoersmaatschappij kan u hier best ook naar vragen. 
 
Voor verkeerd geleverde / bij ontvangst beschadigde artikelen geldt een uitzondering. In dit geval worden de kosten voor het retour sturen uiteraard wel door Tiffanys vergoed. Hetzij via het toesturen van een pakketzegel, of door het terugstorten van de bezorgkosten op uw rekening.

Download hier
ons retourformulier